Pracownik biura podróży (warsztat e-learning)

Pracownik biura podróży (warsztat e-learning)  - Zdjęcie 1
Pracownik biura podróży (warsztat e-learning)
Cena: 160 zł
Pracownik biura podróży (warsztat elearning)

Zapisz się na szkolenie i rozpocznij naukę już TERAZ!

Typ szkolenia: E-learning,testy i zadania praktyczne na platformie do nauki

Koszt PROMOCYJNY szkolenia: 160 zł brutto/os.


Cel: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. roboczych od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Aktywność czasowa w szkoleniu Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.

Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia. W dowolnym tempie można wykonać szkolenie.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.

Program szkolenia:

1. Działalność biur podróży w Polsce

Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych,

Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie,

„Kodeks” Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych,

Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce.

2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE

3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie

Nowy dowód osobisty,

Stary dowód osobisty,

Paszport i jego zabezpieczenia,

Paszport dyplomatyczny,

Paszport służbowy MSZ,

Genewski Dokument Podróży,

Polski dokument podróży dla cudzoziemców,

Mały Ruch Graniczny,

Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.

4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy

Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe,

Mowa ciała w praktyce,

Zasady autoprezentacji,

Sytuacje konfliktowe,

Stres w pracy.

5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży

Sprzedawca – role i zadania,

Bariery w komunikacji,

Rodzaje klientów,

Wybrane profile klientów biur podróży,

Zasady argumentacji w ofercie handlowej,

Polacy w podróży,

Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży,

Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży,

Usługi turystyczne a prawa konsumenta,

Zasady reklamacji w biurze podróży,

Tabela frankfurcka,

Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,

Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania.

6. Wybrane systemy rezerwacji

Kod linii lotniczych IATA,

Kod lotniska IATA,

Unijna czarna lista linii lotniczych,

MerlinX – Wybrane funkcje systemu,

TOM – wybrane funkcje systemu.

7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych

Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych,

Ubezpieczenia turystyczne.

8. Ćwiczenia i testy sprawdzające

Grupa docelowa:

Przyszli pracownicy biur podróży,

Obecni pracownicy biur podróży,

Przyszli agenci turystyczni,

Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą,

Studenci.

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany

Szkolenie zawiera min.:

Lekcje wyjaśniające najważniejsze zagadnienia,

Prezentacje multimedialne,

Materiały multimedialne,

Słowniki,

Plansze edukacyjne,

Zadania warsztatowe.

Warunki ukończenia:

- dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu oraz uzyskanie pełnej aktywności czasowej na platformie zgodnie z ofertą

- wykonanie zadań warsztatowych

Korzyści udziału w szkoleniu:

- możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,

- szkolenie można wykonać nawet w 3 dni,

- nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia i zadania warsztatowe wykonuje się na platformie szkoleniowej,

- możliwość samodzielnego decydowania o czasie i tempie nauki,

- materiały szkoleniowe w różnych ciekawych formach

Zapisy

SZKOLENIA I WYDAWNICTWO JulaMedia
http://julamedia.pl/produkt/pracownika-biura-podro zy-warsztat-e-learning/

Dział szkoleń 794 794 008 (pn-pt 8.30-16.30)
Pracownik biura podróży (warsztat e-learning)  - Obraz nr 1

Kontakt z ogłoszeniodawcą

Nr ogłoszenia: 390824

Telefon: Nie podano
E-mail: (Pokaż e-mail)

Dodano dnia:

Aktualizacja: 08.01.2020r

Ilość wyświetleń:

Wyślij e-mail:

Inne ogłoszenia tego użytkownika:

Nowe ogłoszenia na e-mail

Powiadomienia o nowych ofertach na skrzynę pocztową.
Zgadzam się

Szanowni Państwo

W związku z rozporządzeniem RODO informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało i celach ich przetwarzania.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i przez naszych "Zaufanych Partnerów" poprzez kliknięcie w guzik "zgadzam się".

Kto będzie administratorem Twoich danych? Administratorem danych będzie Larete Dariusz Husak, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 6/8, 35-232 Rzeszów jak również nasi "Zaufani Parnerzy" czyli podmioty, z którymi stale współpracujemy w celu świadczenia usług, wyświetlania reklam i zbierania danych statystycznych.

Jakie dane osobowe przetwarzamy i jaki jest cel przetwarzania? Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania serwisu:
- Dane niezbędne do świadcznia usługi polegającej na dodaniu ogłoszenia, kontaktu z ogłoszeniodawcą,
- Dane niezbędne do obsługi płatności i wystawieniu faktur,
- Dane zapisywane w plikach cookies, pozwalające na personalizację reklam oraz analizowania ruchu na stronach i śledzenie użytkownika.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych? Masz prawo do żądania dostępu do zgromadzonych danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania i prawo do zapomnienia. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Pliki cookies Pliki cookies możesz otrzymać od nas jak i od naszych Zaufanych Partnerów. Możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies otrzymanych od nas jak i naszych partnerów.

Wycofanie zgody Swoją zgodę możesz zawsze wycofać na stronach "Polityki prywatności", tam także znajdziesz listę "Partnerów zaufanych".

Wyrażenie Zgody Wyrażnie zgody na wskazane poniżej działania odbywa się poprzez kliknięcie w przycisk "Zgadzam się" lub "Zagadzam się ✓" i zamknięcie okna.

>> Ustawienia zaawansowane <<

W poniższych ustawieniach mogą Państwo wybrać czy wyrażacie zgodę na instlowanie ciasteczek dostarczanych przez naszych partnerów i kod śledzenia.
Prosimy o wyrażenie zgody na świadczone przez nas i przez naszych partnerów.

Netsprint S.A. Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowania, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies przez Wydawcę i "Zaufanych partnerów". Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności zapisywanych w tych plikach cookies, przez Wydawcę i Zaufanych partnerów innym administratorom zainteresowanym marketingiem swoich produktów lub usług (reklamodawcom).

Adsense Korzystamy z Google Adsense. Jest to usługa, która wyświetla reklamy na naszych stronach. Reklamy mogą być emitowane jako spersonalizowane (dostosowane do Twoich zainteresowanań) jak i niespersonalizowane. Na te pierwsze musisz wyrazić zgodę, jeżeli się nie zgadzasz adsense wyświetli Ci reklamy losowe.

Zapisz ustawienia
Zgadzam się